רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

סקראפ ומיקס מדיה לנשים - אנחנו מתחילות בעוד שבוע

חוג הנשים שלי "סקראפ ומיקס מדיה" הוא גולת הכותרת של עבודתי בסטודיו. אני נהנית כל פעם מחדש לראות נשים שבוחרות בעצמן, ומגיעות לשעתיים וחצי של יצירה משותפת שבה נוצרות יצירות, נלמדות טכניקות ובין לבין מתחברים חיבורים משמחים. 
הנה כמה תגובות של משתתפות החוג מהשנה שעברה: 
"תודה על חוג מצויין וממצה. נהניתי מכל רגע בסטודיו המאובזר לתפארת.. כייף ללמוד ממך" (ענת לוי, מדריכת אומנות). 
"היה מעולה! קיבלתי ביטחון רב לנסות ולהעז. תחום המיקס מדיה, שבתחילה כלל לא משך אותי, הפתיע אותי מאוד" (אנא כליפא).

בתמונה ניתן לראות מקבץ עבודות שניצור בחוג:




תוכנית החוג ופרטים נוספים:
למי מיועד החוג? לנשים, מכל הגילאים, ניסיון קודם אינו נדרש, אך גם אינו "מפריע"..

תוכן החוג: סקראפ - עיצוב בנייר ומיקס מדיה - עיצוב אלבומים, מיני אלבומים, קנווסים בטכניקה מעורבת (mixed media), תכשיטים בשילוב נייר, כרטיסי ברכה ופריטים לעיצוב הבית.

מתי? ימי חמישי בבוקר 9:30-12:00 החוג כולל עשרה מפגשים, יתחיל בע"ה אחרי החגים בתאריך 27.10.16 ויסתיים ב - 5.1.17 (ב - 29.12, חופשת חנוכה לא יתקיים מפגש).

מיקום החוג: סטודיו "יוצרים הנאה", מודיעין, נחל עיון 12/1.

עלות: עלות החוג הינה 1,500 ש"ח לעשרה מפגשים, ו - 450 ש"ח לכל החומרים.
תוכנית החוג תינתן במפגש הראשון.

החוג מוכר למורות וגננות בשנת שבתון
החוג כולל 30 שעות אקדמאיות ומהווה 1 ש"ש. קוד המוסד 1583
(ניתן למצוא את פרטי הסטודיו בחוברת שיצאה למורים המשתלמים בעמ' 60).

לצפיה בסרטון המציג את תוצרי החוג

לצפייה בסרטון מיקס מדיה נשי

לפרטים נוספים על החוגים והסדנאות בסטודיו ולהרשמה, שלחי לי מייל לכתובת rikiarb@gmail.com

שנה נפלאה
ולהתראות ביצירות,

ריקי ארברמן
יוצרים הנאה - בית לחוגים וסדנאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה